10 saker!

10 saker jag älskar
 
En mysig kram när man är ledsen
 
Mysiga hemmakvällar med mysiga personer
 
Härliga utekvällar med härliga kompisar
 
Fredagar & lördagar, slippa stressen
 
Att lyckas med något & känna sig stolt
 
Att få pengar, måste ju vara bästa känslan
 
Resa till andra länder, helst varma
 
Killar som luktar gott, åhh bästa som finns
 
Sommar, verkligen bäst
 
Snygg dagar, när sminekt blir perfa & man är nöjd med outfiten
 
10 saker jag hatar
 
Personer som inte visar någon respekt, speciellt när lärare inte gör det
 
Fuldagar, sminket blir kaos & inga kläder passar
 
Söndagar & måndagar, finns det någon som gillar de dagarna?
 
När man hittar en snygg tröja så finns det inte i den storleken man ska ha 
 
Mobbning, utfrysning, kränkningar osv är ju självklart en sak jag hatar
 
När man precis precis missar bussen, jobbigt läge
 
Personer som luktar svett, har dålig andedräkt osv
 
När man har en massa läxor & tre prov, samma vecka
 
Personer med dubbelmoral som är så tydlig så det är konstigt att de själva inte vet om de
 
När man vet at en person har läst ett sms, så svarar de inte


 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0