Alla klappisar klara <3

Jahopp.. då va det redan julafton imorgon då! :) Kommer bli as mysigt!  Har varit borta heeela dagen och shoppat och nu ett möte med nya stallet på kvällen så jag är ganska färdig om man säger så.. hehe. 

Håller på att städa upp i mitt rum byta lite lakan osv eftersom att älskade syster ska sova här med Henke i mitt rum kommer bli as kul! Är verkligen jätte jätte spänd inför imorgon älskar julen <3 

På juldagen ska jag hem till farmor och träffa den släkten där kommer också bli kul har ju nte "bäst" kontakt med dom längre.. lite synd! Men kul att träffa dom :) 

Har även shoppat lite till mig själv och det kommer upp bilder här sen.. inget dyrt eller många saker så bara lite smått och gott! 

Sötaste kortet på bror <3  

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0