Drömmen <3

Drömkillen.. Han ska älska mig för den jag är. Han ska ha ögon för bara mig!

Viktiga saker hos en kille är ju att han ska ju självklart ha charm och skratta mkt! Skämta mycket, men killar som gör sig roliga på andras bekostnad är så avtändande.. uääk. Killar SKA stå för att han älskar sin tjej och han SKA våga visa det för vänner och familjen! Älskar att känna mig älskad så mkt myspys är ett måste! <3  Sen har vi ju dom här killarna som bara då menar jag BARA vill ha sex osv.. asså nej nej nej. Där tar det fet stop. Då börjar det bli äckligt asså! För mig är det viktigt att ett förhållande ska ha respekt och ärlighet och mycket mys och visa kärlek till varandra. 
Umgås ofta och hitta på roliga saker som att gå på lisseberg eller fika på stan man kan kolla bio och inte bara sitta hemma hela tiden.. sååå tråkigt! Men framförallt.. ÄRLIGHET och RESPEKT och SUUPEEER MYCKET KÄRLEK är det viktigaste! Har varit med om dom där killarna som bara spelar... fyfan för dom! 
Men man kommer längst med ärlighet! 

 



Kommentarer
han

Okej då förstår jag lite vad du letar efter :p tur att jag passar in på rätt mycket av de du skrev, men du skrev inget om utseende så antar att du inte tycker de är viktigt, då du kanske går på insidan först.

Ledtråd på mig. Har varit i din närhet :p

2013-12-26 @ 03:36:07
han

Okej då förstår jag lite vad du letar efter :p tur att jag passar in på rätt mycket av de du skrev, men du skrev inget om utseende så antar att du inte tycker de är viktigt, då du kanske går på insidan först.

Ledtråd på mig. Har varit i din närhet :p

2013-12-26 @ 03:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0