En riktigt god morgon! :)

Nu sitter jag i bilen påväg mot Annis <3 Riktigt mys att bara slänga i sig frulle och sen dra hem till Anna och fixa resten där.. älskade syster <3 

Snöat under natten? yeeees... ÄLSKAR det! Kan stå och kolla på typ träd med snö på huuur länge som helst för det är så jävla vackert. Eller frost det är minst lika fint.. när det glittrar så sött :) 

Okey.. vad händer to day då? Först skola sen plugga sen eventuellt ett möte med (*****) säger kanske sen.. 
Sen hästen blir mest pyssel med Nevada tills vi har fått nya skor på henne med fyra broddhål .. är riktigt glidigt hemma nu och dessutom bor vi ju fan bara i backar med :/ 

Men outfit bilder kommer sen... Puss & kram <3 och.. GODMORGON PÅ ER ALLA FINA <3 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0