Godmorgon!!!!

Somnade sent som ni vet ;) Somnade till filmen.. rätt så mys! Sovit till 10:35 skönt att få sova ut.. Har varit många tidiga morgonar och stress dom senaste dagarna så jag va riktigt trött.. 
Ska upp och äta lite frulle nu och sen dra mig bort mot stallet och ta ut Nevada lite i padocken. 
 
Sen blir det bara en slappis dag.. Känns som att man behöver en dag att bara andas ut efter denna julen ;) 
Och idag kommer ju bilder på allt jag köpt med! KOmmer bara lägga ut allt på bolvet och ta 1 kort för orkar inte hålla på att ta ett kort på varje sak in i minsta detalj liksom.. :P Latis mois! 

Ikv blir det en tur hem till pappa det är pappis helg! Ska faktiskt ringa honom nu men håll koll bilderna kan komma vilken sekund som hellstl ;) 

Bjuder la på denna då eftersom att jag inte har ngn annan bild för tillfället!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0