Godmorgon lördag :) och en till fråga till "han"

Sovit så bra inatt! Somnade lite väl sent men sov till kl 11:23 så NU har jag ätligen fått sova ut. 

Idag blir det padocken med Nevada sen hem hoppa och fixa sig så kommer pappa och hämtar mig. 
Hoppas att vi hittar på ngt roligt idag haha är på ett sånt humör! Har Energi :P 
Men hinner inte blogga super mkt har lite bråttom till hästen eftersom att jag har legat och latat mig hela förmiddagen ;) 

Frågan till "han" Antar att jag har pratat med dig i verkligheten då? Är du vän med mig på fb också? 
 


Kommentarer
han

kanske de kanske

2013-12-28 @ 14:45:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0