Gokväll :)

Hejsan hejsan! Bloggade inte igår men men... 

Igår va jag och köpte två nya Gant tröjor (kommer fina bilder på dom snart) Super nöjd iallafall. 
Sen hade jag en mysig dag med syster och mamma <3

Idag har det varit full rulle så är ganska trött nu.. Först upp tidigt och släppa ut hästarna sen fixa stallet och allt. 
Sen fixa iårdning mig fick hjälp av gulligaste Annapanna <3 Sen vidare på glögg mys och en otroligt god middag hos farfar med släkten :) 

Nu sitter jag och bara myser med mamma i soffan kollar lite tv och bloggar väntar på att mate ska bli klar med.. 
Idag blir det tacopaj muuuums 
 
Tråkigt att det inte kommer så mkt bilder på bloggen just nu men vi får göra det bästa av det tills mobilen är lagad för det är en jag tar mest kort med! 

Snöat huuuur mkt som helst idag med.. värsta snöstormen med ju! Love it <3 
Längtar huuuuur mkt som helst inför julen nu aaaaahhh kommer bli såå fett mys <3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0