Home home hoome <3

Åh så sjukt jobbig dag.. Är såå trött och ganska sur.. hihih! Men men hemma nu och då blir man ju alltid på lite gladare humör ;) Ska nu bara fixa lite food och krypa ner under täcket kolla en film sen kanske gymmet ikv.. får se om mitt suris humör släpper efter lite mat och mys. 

 Imorgon är det JUUUULOOOOV :D :D yeeey motherfucker ;) 
Imorgon är det först hem till Joanna och flickorna och kolla läget så allt är klart inför helgen då jag ska sitta barnvakt till två riktigt goa tjejer :) Massor med film och mys då! Sen myspys med Nevada sen blir det gården och friendios!!!!!! Toooppeeeen. 

Nu mys.. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0