Home my fucking amazing home <3

Hemma från stallet nu har pysslat lite med Nevada sitter nu med lite tända doft ljus och mys i mitt lilla rum och skypar med en person.. hihi heeemligt för er ;) 

Är sjukt trött med så ska lägga mig i tid idag.. jaajjaaa säger man nu men sitter endå uppe och kan inte sova haha. Imorgon kör vi skola till 15:00 sen hem fixa Nevada och sen plugga lite matte tänkte jag snart prov och allt.. man kan ju hoppas på att man ska få ett E denna terminen i matte iallafall. Verkligen hatar matte vi går inte ihop liksom fyfan. Blir så jävla arg när jag inte fattar.. och jag fattar verkligen inte matte?! GHAAA.... 
 
Vet att detta inlägget blev lite flum men är så sjukt trött verkligen, pallar typ ingenting.. vill bah sitta i mitt rum och mysa för mig själv.. haha <3
 


Hjärtat <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0