Hos pappa

Ja sp fort gick dagen.. inte hunnit att blogga någonting! Men sitter nu hos pappa och väntar in Fia så vi kan äta middag tillsammans :) Till middag blir det pasta med pappas och fias egna pastasås med kantareller, bacon, lök, grädde och lite ädelost! Muums säger jag bara ;) Bild på det kommer sen :P 

Har varit i Borås med mamma och fixat lite saker till hästen sen blev det ju lite kläder och annat små pill med.. haha! Kan aldrig gå in i ett köpcenter och komma ut tomhänt.. nej nej det händer mig inte. 

Tog ju Nevada i padocken.. gick inte så bra! Hon va super pigg och rädd för precis allting typ.. Men Sarah ska hjälpa mig ngn gång så hoppas att det går bättre då. 
 
Ska vara lite social nu! Kommer en liten "nyhet" här sen som jag såg.. kolla den!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0