Inlägget om hur JAG vill att drömkillen ska vara!

Ja.. Det kommer skrivas seeeent ikv och ni läser det säkert imorgon ;) All min bästa insperation och mina tankar flyger runt i mitt huvud precis innan jag ska sova och när jag är som tröttast. 

Dagen har varit toppen! Fick enu mera fina julklappar av folket! Super nöjd. Tack tack :* 

Imorgon är det mellandags rea med Bästisen <3 Det är våran lilla grej att det åker vi alltid på och det är lika mysipys varje gång! Fika och shoppa med bästisen är nog det bästa som finns!!! 

Men.. upp kl 08:00 för att gå iväg till stallet i regnet är ju lite mindre kul.. :P Men också väldigt mysigt! 

Och tänkte även slänga in att just just nu mår jag bra! Jag har mina vänner och jag har min familj den är lite knas och lite splittrad men vi löser det mesta på ngt sätt endå och jag har min fina ponny! Det saknar bara den där dreamboyen ;) Men hur han ska vara får ni ju läsa om sedan. Nu ska jag hoppa in i duschen!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0