It's Thursday

Godmorgon! Så kul att det trots allt kom in lite frågor igår ;) Hoppas att ni är nöjda med svaren med :)
Så vad händer idag då? Jo moa toa är fortfarande sjuk och ska ligga hemma i sängen och kolla solsidan :P 
Hehe.. Men nu på morgonen måste jag upp och ut i stallet och skruva av broddarna.. Så jävla typiskt, När det väl kommer snö så får man ha den i typ tre dagar... hoppas att det kommer mer till jul annars blir det liksom inte sådär "jul mysigt" ... Nej snö är ett måste. 


Btw kollade in på Nellie Berntssons blogg igår och såg att man kan buda på Tradera för att få komma hem till henne och va med henne en hel dag och alla pengarna går till musikhjälpen!... måste gå nu men vi snackar mer om det sen puss <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0