Julaftonsmorgon! :)

Hejsan! Ja nu var det redan julafton!!! Har varit och pysslat med Nevada lite och tagit lite kort.. men hon va så otålig så inget blev bra men kommer ett iallafall! :)
Ikväll kommer ju som sagt syster med killen hit och moster och kusiner osv, Kommer bli jätte kul och super mysigt. Har öppnat lite morgon paket och ska mysa med familjen en stund till innan vi ska börja fixa! 

Men nu vill jag önska alla en riktigt god jul! Så från oss alla till er alla en riktigt god jul :) 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0