Ny duschad :)

Haha på lite bättre humlr nu ja ;) Har varit på stallmöte och grejer med grannarna nu blir det att bara ta det lugnt! 
Förjävla skönt att det är sista dagen imorgon ska jag säga. Alla planer är klara inför imorgon och allt är fixat. 

Kommer lite "kläd inspo" här på bloggisen sedan och lite fina jul bilder som är tagna från Weheartit bästa sidan självklart! 

Och är så spänd för snart är julen här <3 Saknas bara lite snö nu hihih! Ska jul handla i helgen med kommer bli så fett mys. Har MASSOR med klappisar som ska handlas till mina friendos familjen osv! :) 
Men det går snabbare en vad vi tror snart sitter vi där i en ring runt granen och myser med klappar och godis och massor med myspys! Läääängtar som ni hör :* 

Fortfarande är inte mobilen lagad så är lite tomt på bilder i bloggen men försöker fixa bilder så gott jag kan... 

Men nu ska jag inte vara med osocial i skype med ida hahah 
 






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0