oh shit..

Vaknade kl 12:00 hahaa gött! Ensam hemma med syster tills lite friendos kommer ikv s vi gick en promenad med Nevada så hon fick röra lite på sig med! Så ikv ska vi mysa med tacos bara för att vi är bäst :P Skulle vilja ah en boy att ge min nyårs kyss till med.. Men ska ge den till en annan.. vem får ni se prick kl 00:00 :) 
Kommer ett inlägg från hjärtat om detta året med senare. 
Kommer massa bilder och mys sen men måste skynda mig iväg till stallet igen eftersom att vi tar in dom lite tidigare nu när smällarna snart börjar.. ush! Hästarna kommer skita på sig ju :( <3 
Men ska tejpa upp en plastpåse vid förstret så hon slipper se ljusen från raketerna iallafall.. Grannarna har lovat att inte skjuta med så hoppas på att det kommer gå bra! Vi kommer även vara i stallet vid 12 slaget och hålla lite koll med ;) Men puss på er Vi hörs snart!

 
 


Kommentarer
Anders Stolt

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2014.♥ Kram

2013-12-31 @ 16:44:48
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0