Sover sött!

Hejsan! Nu sover flickorna sött efter massa lek och bus och en god tacos ;) Lite kan jag allt. Jag är helt slut.. men dom är för goa dessa ungar! <3 

Nu blir det lite ensam tid! Skönt.. Sitter och mumsar lite godis och lyssnar musik och myser lite! Ska gå och lägga mig ganska snart för är super trött efter den jobbiga kvällen/natten sen igår. Gå och nana och hämta nya krafter till imorgon då det blir Gbg för lite julklapps handling :) 

men seriöst... godnatt sov sött mina bebisar <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0