Stack hem..

Mådde inte bra sista lektionen så stack hem! 
Fatta hur jävla sönder mulad man blev idag asså.. Meeen är man med i leken får man leken tåla! Right? ;) 

I väntan på att mamii ska komma hem så blir det lite mys med varm choklad och lite girl talk <3 

Asså det finns nog inte ord för hur jävla mkt jag älskar vintern.. det är endå fett kul med snöbolls krig men.. kanske kan man vara liiiite mer försiktig en vad dom "stora" boysen är.. hehe! 
Skit samma.. imorgon är det ju våran tur att hömnas så hårt. 

aja nu blir det choklad med grädde och marshmallows<3 
erkänn att det ser mumsigt ut? :* 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0