Startar upp igen!

Hej hej! Tänkte börja här nu igen! Har ej fått min mobil fixad men datorn är på topp! Har lite planer som snart kommer ut här :) 
 
ÄNTLIGEN har snön kommit! Moa toa är såååå glad :D  Var precis i stallet och slängde på Nevada broddarna så hon slipper åka skridskor i hagen haha. Nu ska hela goa familjen sätta sig och äta en god frulle tillsammans sen blir det Allum och ikv är vi bortbjudna på lite glögg mys hos grannens stall myspys <3 

Okeey ni har inte missat så mkt under uppehållet faktiskt har pluggat mest! 

Men  nu är det frulle time som gäller Puss & kram skumbanan så ses vi snart <3
Lite svårt att ta bilder just nu eftersom att min mobil är fuckad och tar ju mest bilder med den.. men väntar på att få den lagad nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0