Svar

Oskuld? om det nu är så viktigt att veta... nej 

Ska Nevada hyras ut? inget bestämmt enu.

Vad heter din sadel och vad kostade den? Den heter någonting med Lippo och den låg runt 11000


Såg att du har hollies jackan.. tycker att det är lite dyrt! 
Betalade du den själv? Ja en del av jackan betalade jag själv.

Vad hette din senaste kille? Victor

Vill du ha kille nu? hmm.. jaa det kan la vara mysigt

bästa/finaste förhållandet du har haft där du verkligen ha kännt att när det tar slut mellan er så rasar allt för du älskar verkligen denna killen? Vem var det? kevin det va det allra finaste 

Bästa låten? Finns så många men favoriten just nu är la Bound 2 
hehe du är fin <3haha taack <3

finaste minne med en vän ? Oj finns så många att jag inte kan välja :P

en person du verkligen litar på ? Annii panniiii

hur länge var det längsta förhållandet du haft ? Mest seriösa va la med kevin i 10 månader och 4 dagar men sen har man ka haft längre men dom räknar jag inte för de va inte seriöst. 

När började du rida & hur många hästar har du haft som din egen ? Började rida när jag va runt 6 på ritkigt annars hade jag bara skuttat runt lite liksom.. jag har haft 3 hästar som vi har stått på pappret med. Men hyrt många andra! 
Hihi puss :*

Vad använder du för bett på nevada? :) vanligt tränsbett då det funkar bäst!

har du mycket märkeskläder :P Njaaee.. ja så det räcker iallafall ;)

favoriten i solsidan? ;) Skådisen asså Anna är coolast 

Singel? Jaaaaaaaa :)

Bästa parfymen? Cherry in the air lugnt asså så feeeeett good <3

Bästa klädesplagget? Oj.. tajta jeans och en hoodie är jag mest bekväm i men finns så mkt fint!

Vad önskar sig prinsessan i julklapp? :* Jadu... en prins att hålla i handen när det är så kallt kanske? Skulle ju sitta fint.

har du bra betyg  Det vill nog ingen här ha svar på...

Vad vill du jobba med? Polis eller åklagare

hur vill du leva i framtiden? Lycklig med familj 

vad är ett sött namn på en mini ponny? Plutten kanske? haha neej jag vet inte :D 

 


Kommentarer
Anonym

Victor Johansson?

Svar: ja
Moa Nilsson

2013-12-11 @ 21:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0