Trött..

Är sååå trött efter igår! Sovit dåligt.. men är hemma nu och ska snart dra mig till stallet! Då va det bestämmt snart flyttar vi stall :) Så roligt ska det bli men självklart lite tråkigt att lämna det gammla eftersom att det va trevligt där med! Men nu kör vi på nytt detta stallet passar oss lite mer tror jag. 

Okey.. idag ställer jag in julhandlingen och kör det imorgon istället med mamma det blir mysigt så och så slipper jag ta bussen överallt.. pallar inte det! Hahah! Har typ 100 julklappisar som ska handlas! 

Men nu väntar Nevadisen på mig <3 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0