Tröttis mois <3

Äntligen landat lite hemma.. Givetvis glömde jag att fota allt jag köpte och packade upp det och la in det i garderoben.. typiskt ;P Men är så sjukt trött så vet inte riktigt vad jag håller på med.. hihi! 
Men har städat ur rummet lite rensat enu en gång i garderoben! Har fan inga kläder kvar snart när jag ska rensa hela tiden! Sedan tagit en snabbdusch av med allt smink och smörjt in kroppen, tänderna är borstade och jag ligger och lyssnar på musik i sängen redo att dejta kudden vilken sekund som hellst. 

Imorgon blir det padocken med Nevada det behövs! Måste verkligen ta tag i detta nu! Jag tycker om henne så mkt och vill inte lägga ner hästsporten för det är så kul när det går bra. Men har varit så segt ett tag men nu när vi har bytt stall så blir det som en liten kick och så är det mer "aktivitet" i detta stallet med så hoppas på att intresset kommer tillbaka.. måste bara känna att "Fan va bra detta gick nu" eller "shit va kul det va denna gången" ... MIn älskade prinsessa ska inte säljas nej nej.. Även om hon har legat ute på annons och jag har känt att jag inte pallar med henne och den hobbyn med så känner jag någonstans att sälja henne är verkligen inte rätt! 

Men nu väntar kudden på mig.. Natti natti sov sött och dröm bästaste drömmarna nu mina änglar! Puss och kram<3 

 
Mina öron får orgasm på denna asså.. :P <3 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0