uppe tidigt :)

Godmorgon! idag va det min och mammas tur att släppa ut hästarna. Det gick toppen!! alla hästarna har fått frukost och jag ska ta det lite lugnt ett tag tills nevada har ätit klart sen blir det en liten promenad i skogen.
sen hem till pappa igen och hoppas på att dom vill hitta på något kul!

känner mig lite små krasslig med
.. inte kul! Någon som kan tänka sig att mysa med mig så jag inte känner mig så ensam? ;) haha men seriöst vill ha någon som håller om mig när man behöver det! aja... tuuur att jag har Annisen <3

hittade denna söta bilden.. ååhh någon mer en mig som saknar sommaren?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0