Vaknade 10:35

Godmorgon på er! Är så jävla trött... Det  blev ingen rolig kväll igår.. men men ny dag och nu tar vi nya tag! 

Har precis ätit lite frulle och sitter nu i min goa säng och bara tar det lite lugnt! Samlar krafter inför ikv då jag ska sitta barnvakt till imorgon. 

Nu har jag fått en telefon.... (inte ens den jag ska ha sen) Fick göra en nödlösning och ta mammas gamla mobil
Samsung skit.. fattar inte hur man använder skiten ju!!! Så jävla arg et knappt hur man svarar när någon ringer?! 
Hoppas att min Iphone kommer snart -.- Får tjata på pappa lite till tror jag.. :3 

Men nu ska jag packa lite inför ikv! :)

Ingen bilnöd.. men jatack! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0