Vart hos Anna

Bott hos Anna i några dagar pga personliga anledningar! Men nu är jag tebax ;) Och denna gången lovar jag ;) haha! Har haft det as mysigt med Annis <3 Nu är det sista skol dagen imorgon och på fredag kör vi avslutning :D 
Sjuuukt taggad inför jul lovet... men hade varit sååå mys pys med en boy att hålla i handen nu i vinter kylan! 

Har ni satt upp eran gran enu? thihi det har viii.. en riktigt fin gran måste jag säga! Hehe.. jag har satt upp glittret så det ser la lite cp ut men annars så är den fin tycker jag. Vi sitter och lyssnar jul musik och pyntar granen och bara myser oss lite i ett försök att få lite jul stämning.. men VART FAN ÄR SNÖN rent ut sagt.. jag vill ha ett STOOORT vitt luddigt täcke liggandes utanför fönstret som glimmar lite lätt i månskenet! haha... jävla poesi här asså ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner under mitt täcke och tagga näst sista dagen. 


(taskiga mobil bilder) 

 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Fin gran :)

2013-12-18 @ 23:26:36
URL: http://marklin.blogg.se
han

Bara så du vet de så finns jag här hela tiden för dig, de är bara för dig att hitta mig och med mig hade du aldrig fått stå själv i vinterkylan.

Svar: Nej men så sött ska leta då
Moa Nilsson

2013-12-19 @ 08:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0