Alla <3 dag..

Joo.. det är några som har frågat vrf jag inte är med Kevin?! Och det är för att han är på läger..
Klart jag hade velat och HADE spenderat dagen med honom och det hade funkat för oss båda två! 
Så svar Nej på en av era frågor om vi har gjort slut och det har vi som sagt inte! 
men jag hoppas att min älskling har haft en GRYM dag endå! <3
saknar honom och han kommer hem imorgon och vi pratade li8te om att umgås på lördag vi får mysa oss och kolla film då! 
 
he's my bestfriend my boyfriend the love of my life and my world! <3 
 
Puss o kramis! <3


Kommentarer
hanna

så sött <3

2013-02-14 @ 21:17:20
Lisa Gustavsson

så fina ni är

2013-02-15 @ 08:46:15
Tim

Denna kommentar är till Kevin!

Tjaaaa mannen, du håll jävligt hårt i Moa!
Hon förtjänar den bästa och hon tycker verkligen att DU är den bästa. Det märker man i hennes inlägg när hon nämner dig. Ni passar otroligt bra i-hop! Ha d mannen.

2013-02-15 @ 08:48:48
stina

Mysi bild <3

2013-02-15 @ 09:15:02
maria

Så hääääääääär söta <3

2013-02-15 @ 09:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0