Blivit sårad..

Måste säga att jag har blivit jävligt sårad av ngn som jag VERKLIGEN litade på.. 
Känns fördjävligt! förstår inte ens hur man KAN göra så? 
Det är fan inte ofta jag sjunker till botten men nu gjorde jag det! Det gick på fem minuter så fick jag reda på mer en jag någonsin velat om denna personen! Jag säger med handen på hjärtat att jag hellre hade velat att det höll på utan att jag visste det men nu vet jag.. behöver inte misstänka längre för nu VET jag! jag har sätt ALLT med egna ögon! 
och ja det svider.. undra hur lång tid detta kommer ta att smälta... 
Det gör ONT! det känns verkligen.. 
jag hatar dig fast jag älskar dig..



Kommentarer
tindra

hänt tjejen?

2013-02-24 @ 16:20:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0