Dagen..

Jahopp då var det lov en vecka men inte blir det lugnt för det! Listan är fullproppad.. 
 
 Lördag- grönt kort kurs
 
Söndag- grönt kort kurs och rida 
 
Måndag-  fixa i rummet 
 
Tisdag- plugga

Onsdag- rida och fixa rummet
 
Torsdag- plugga
 
Fredag- rida plugga
 
Lördag- Fixa rummet 
 
Söndag- plugga 
 
Japp som ni ser så står det plugga väldigt mycket och jag är ju inte jätte nöjd med att ha halkat efter i skolan.. men det jobbar vi upp snarast! 
 
Har idag varit och ridit Quittra aså måste bara skriva det JÄVLAR VILKEN PONNY!!!! 
Aså det är en sån otrolig känsla när man sitter på henne livsglädjen från henne sprider sig upp till mig och allt är så fantastikst hennes power är helt otrolig! Hon driver på glädje! Man verkloigen flyger fram!! 
och japp hon är en B-Ponny men det känns inte så när man sitter på henne för allt är en helt annan sak. 
Det går inte att förklara jag blir överlycklig varje gång jag tittar på henne.. Jag har en kännsla av att vi kan komma långt med tid och en tränare som har tålamod och är dukitg och jag vet precis rätt person! Nämligen hon som äger Quittra! Jag har träffat henne 4 gånger och hon har redan hittat mina svaga pungter och vet exakt vad hon ska göra med mig! Detta kommer bli grymt! 

Välkommen Moa Nilsson och Quittra varsegod o rid!! 
 

 
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

söta ^^

2013-02-08 @ 21:49:54
Svea

Ser ut som du har fullt upp! Blir spännande att se ditt rum:-)

2013-02-08 @ 22:10:15
Tim

jävla het brud asså!!

2013-02-08 @ 22:20:27
Karrolina

Busy lady! ;D

2013-02-09 @ 21:50:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0