Det är inte alltid lätt att hålla huvudet högt..

Säg inte saker till mig som aldrig händer ljug inte för mig för jag märker det tro det eller ej men jag VET när någon ljuger och fejkar! Låt mig inte tro på något som du bara lämnar sedan och låter mig sakta falla över kanten! 
För jag vill inte mer!!! kan du inte hantera mig rätt så gör det inte alls!! Jag hinner inte ens tänka!! Allt bara snurrar som någon jävla karusell och det är jag fett trött på.. 
varit så hela min uppväxt nu tror dock att det är dels att det är därför jag blivit så stark som jag faktiskt är men någonstans så går det inte längre jag kan inte stå upp hålla huvudet högt och bara ta alla hårda slag mot magen..
Seriöst tror ni det sjävla? att ni kan bete er som skit ena dagen och sedan ska allt vara bortblåst med vinden!? NEJ! 
Jag är så jävla trött på att det ska bli kortslutning i järnan på mig hela tiden! Jag vill INTE!!!! 
Låt mig vara..
 


Kommentarer
Jonna

Du är stark tjejen låt ingen trampa på dig

2013-02-07 @ 09:27:36
alice

<3 <3

2013-02-08 @ 21:44:12
Karrolina

pössans på dig

2013-02-09 @ 21:58:19
Nora

fin kläning!

2013-02-11 @ 16:47:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0