Godmorgon..

Hejsan hoppas ni har sovit bäst! 
Jag klarade det igår! en heeeel kväll på mitt rum inlåst! :D 
och imorse så gick jag upp tog på mig kläder borstade tänderna och spritade händerna! inget annat! åt inte eller gick på toa! torkade inte händerna på ngn handduk!! jag hoppas att jag har klarat mig.. 
idag blir inte så mkt! skulle åkt med Kevin enda tills "en person" dampa loss på mig.. fast jag inte gjort ngt fel! 
men men.. det är la bara att fortsätta på samma bana som vanligt! ta imot acceptera och hålla käften så blir "den" nöjd! bloggar mera sedan puss! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0