Grönt-kort!

Hellooo mina snyggisar! jag är sjukligt trött just nu.. 
lång dag vid bänken med dom anndra goa hästflickorna! Haft as trevligt! men eftersom att det är en intensiv kurs så hålls den i 10 timmar så det blir mycket plugg ikväll/natt för att kunna provet imorgon! 
imorgon ska vi även visa häst vid hand.. och jag får typ panik när alla står och glor på mig när jag ska göra ngt så undra hur detta ska gå! Och imorgon ska jag även till Quittra ååhh blir glad när jag skriver det! :D 
sry men måste plugga nu kommer tidsinställt till er mah lovers!! <3
 
 


Kommentarer
Lina

Lycka till Bruden :*

2013-02-09 @ 21:50:49
Wilma

Sv: Tack! :) Superfin blogg du har, visst säg till när du följer oss så följer vi dig därefter :) Kram!

2013-02-09 @ 21:57:14
URL: http://ziro.blogg.se
Hanna

Komigen lyckas på provet det är inte så svårt!! :D

2013-02-09 @ 21:57:50
Tim

kör hårt girl

2013-02-09 @ 22:09:50
sanna

fin blogg, kolla gjärna in min med!

2013-02-10 @ 19:01:18
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0