Jag vill inte växa mer..

Jag rider ju en B-Ponny nu och jag känner mig inte alls stor på henne men grejen är ju den att jag vill tävla..
och det får jag inte göra med B-Ponny någon längre tid utan bara i dressyr tills i sommar och det känns förjävligt..
hät hittar jag en ponny som jag verkligen klickar någont fruktansvärt mycket med och så tänker man kanske inte längre en vad näsan räcker.. så jobbigt när man verkligen får sig denna tankeställaren och man kommer på att detta kanske inte alls var så bra som jag trodde från början?!.
Så jag har tänkt lite och kommit fram till att jag ska NJUTA av tiden jag har med Quittra och tävla dressyr och clearounder och ungponny tävlingar så länge jag kan och sedan får jag nog tvinga mig själv att leta C-Ponny! 
och undertiden så tror jag att Quittra kommer ta mig några nivårer upp med den kappacitet hon faktiskt har! 
Bara viljan finns och även att man är medveten om att (ta vara på tiden) för den varar inte för evigt! 
Ta hand om det du ensålänge har!  Men våran resa har en jävla bit kvar! med possetiv attityd och ett glatt humör så kommer vi klättra i nivåer! och NI ska få följa med här på bloggen!!! <3
 


Kommentarer
Hanna

Gud vad söt!

2013-02-10 @ 19:53:54
Johanna

fin ponny din?

2013-02-10 @ 19:55:16
Nora

Finns <3

2013-02-10 @ 20:02:46
sanna

sv: japp, ett bloglovin byte blir skitbra, följer dig nu ! :)

2013-02-10 @ 20:03:24
URL: http://ssannagustafssons.blogg.se
Maria

Förstår dig, måste kännas jävligt tufft. :O Ur gullig ponny btw :) Kram!

2013-02-10 @ 21:15:51
URL: http://mariachristoffersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0