Magsjuka i familjen.. :/

Hejsan! As rörigt i skolan idag.. och har typ inte fått gjort så mkt! Ska plugga ikv till mitt biologi prov imorgon! känner mig duktigt! men dock lite illamående! mamma hämtade mig i skolan för en stund sedan och säger att Felicia är magsjuk.. mmmmm.... så trevligt! eller inte! jag tycker synd om min lilla stora syster! :/ 
så jag tog inte av jackan eller ngt pillande inte på ngt bara kutade upp in i mitt rum och stannar här tills hon blir frisk!.. förhoopningsvis snart! aja tur att man har datorn <3 
så ikv har jag tid för MASSOR med uppdatering! :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0