new in

Japp när vi var på Blommigt och prickigt så fick det lov att bli en till kudde som jag tyckte satte lite färg i rummet! och på mitt smink bord som vi förhoppningsvis köper imorgon ska det sitta en "gammaldags" lite puddervippa (inte för andvändning) den ska bara stå där som prydnad, som är i samma nyans rosa som kudden! och en doft olja som man sätter i rummet och den doftar vattenmelon ^^
Och en lampa som man sätter precis vid elutaget som en liten nattlampa den va så himmla sööt! vad tycker ni om detta? kram på er! 
 
 
 
 


Kommentarer
Klara

Häftig lukt sak! :D

2013-02-11 @ 23:31:51
Tim

Fina saker

2013-02-12 @ 10:08:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0