nu är det slut på det lata...

Från och med 1 mars så ska jag och Alma och Anna börja gymma!
japp.. ni läste rätt! JAG ska göra det! 
asså själva grejen är.. att jag har inga probblem med att träna! jag tycker faktiskt att det är ganska kul! 
men jag hatar att göra det "inför" sånna som jag inte känner mig bekväm med.. då blir det typ pinsamt! 
men i sommras så joggade jag och Anna ganska mkt oh så! bara att vi typ har tappat det nu, säkert bara för att det är fett kalt ute! men det kommer vi börja med när snön är borta right? ;) 
Men det kommer faktiskt bli kul! Längtar! :D anledningen till att jag börjar nästa månad ar ju för att jag får mitt gym-kort då! :D Att jag gör detta är inte för att jag tycker att jag är tjock och behöver eller ngt utan delvis för att det är bra för min ridning och min sits! Jag VILL bygga upp mina ridmuskler på rätt sätt och det kommer jag! 
 
 
 
 


Kommentarer
sara

go girl!!

2013-02-26 @ 07:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0