Nu är jag tillbaka mina Baajjbs! :*

Heej! förlåt för förjävlig uppdatering! Haf mkt plugg denna veckan :( men nu kommer jag igen :( 
Idag blir det frst stallet sedan kommer pappa och hämtar mig påvägen hämtar vi Kevin och åker hem till pappii och myser kvällen ut sedan hem till mamma mitt i natten! :P 
Igår va Quittra ngt vansinigt pigg! Hon kunde bara inte skritta lugnt hon studsade i vare steg hon tog ju ;) hahaa
jag flög nästan av! hihi ^^ men hade ju inte ridit henne på ett tag eftersom att det har varit dåligt med tid. Har haft  ett biologi ett kemi ett fysim och två matte prov efter mig..det harvarit otroligt jobbigt denna veckan! 
Men nu blir det frukost time och sedan stallet! :D <3 
Bloggar mera sedan! 
 


Kommentarer
tindra

söt

2013-02-23 @ 08:57:04
Svea

Hoppas det går bättre att rida i dag:-) och att din kväll blir bra!

2013-02-23 @ 09:02:48
Linda

Fan vad nice då! ;) <3

2013-02-23 @ 15:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0