Ridningen!

hellooo!! :D Hemma nu! idag så red vi ut i cirka 40 minuter. 
Det gick as bra idag fast det va glashalt.. men då har vi ju fått åka lite skridskor innan vinter är över! 
Måste säga att det va otroligt härligt på ngt sätt att rida ut i skogen och höra fåglarnas vår sång! våren är påväg till oss iallafall! En lycka som spred sig över hela kroppen av det inderbara ljudet! hehe... 
Sedan har Anna hjälpt mig med plugg en stund i sadelkammaren med och fika lite! vi la även upp en liten plan inför nästa vecka med Quittra 
 
onsdag= gå en promenix
Fredag=rida ut (40 min)
Söndag=barbacka kort sväng!
 
inte så avanserat inte alls faktiskt men det gåt inte att göra så mkt mer när isen ligger på! 
aja nu blirre iallafall att kasta i sig lite mat och in i dushen och fixa sig tills pappa kommer så åker vi och hämtar Kevin sedan blir det myskväll hos pappa för första gången på flera månader! ska bli så kul att träffa lille bror med! riktigt länge sedan vi verkligen MYSTE ja och Challe!  måste säga att det är en otrolig "trygg" kännsla att kevin är med! <3 
 


Kommentarer
Klara

hatten av flicka lilla :* <3

2013-02-23 @ 15:03:44
Hannah Danielsson

svar: inte så mycket! ska träffa vänner, dd? xx

2013-02-23 @ 16:51:43
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0