Rummet!

Igår så målade jag färdigt runt alla listor och gjorde lite dittlajer! Och idag ska jag bara slipa bort färg som är spilld på olika ställen i rummet hihi.. (kladdat lite) ;) Ett tips till er är att man kan ta bort splid målafärg med nagellacks-borttagning! as bra PROVA!! :D 
Och sedan ska jag börja inreda med massa fina saker! Håll koll för på fredag börjar jag med att inreda rummet.. Då kommer det upp bilder och annat kul! Domma kommer jag försöka ha i mitt rum hur snygga som hällst! 


Kommentarer
Isabella

FETT SNYGGA KUDDAR!!!!!

2013-02-08 @ 21:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0