Som jag har kämpat..

Måste säga att jag är sjukt stolt över mig själv över att JAG ensam (nästan) har gjort heeeela mitt rum! jaaaaaaa jag vet att klappa sig själv på axeln inte ser speciellt bra ut.. men tycker nog att jag behöver det! 
har tyvärr inte tagit några "före" bilder på rummet innan jag gjorde om men nu så är det nästan klart! 
smink bordet ska skjutas till och skruvas upp och sänglampan och fönsterkarmen och tapeterna på garderobs dörrarna och sedan bara lite smått och gott så är allt färdigt! Puss o kram här kommer lite bilder! och i förra inlägget så glömde jag att ta med min nyinköppta nattglampa men den kommer här! ;) <3
Btw.. såå gulligt med sänghimmel :3 
 
NATTLAAAMPAAA ;) Söööt!!!! ( as bra om man ska gå upp mitt i natten ) 
 
 
I sängen så ska det vara mer kuddar (älskar kuddar) köper lite kuddar här och där när jag hittar det jag tycker om! 
 
nallen som sitter där är as söt och det är äkta fårskinn och riktigt gammal och jag tycker det är lite häftigt! 
 
 
Och måste säga att mina nya tassels gjorde sig fruktansvärt bra där! eller?! ska ha den lampan som står på stolen ovanför i fönstret men har ingen fönsterbräda ensålänge den kommer någon gång veckan! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Karrolina

Gud så fint och jag håller med dig jätte söt nattlampa vart finns den?

2013-02-11 @ 23:34:21
Wilma & Emma

Vad sött, mysigt och fint det blev! :)

2013-02-12 @ 09:43:23
URL: http://ziro.blogg.se
tim

nice rum

2013-02-12 @ 10:09:06
hanna

va riktigt stolt över dig moa! inget fel med det du har ju skapat rena lyxrummet! jätte fint gumman!

2013-02-12 @ 10:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0