svar!

1. Har du egen häst? nej inte just för tillfället


2. Vem är fjordingen i headern och på alla bilder du la upp igår? min första egna häst

 
3. vart bor din kille? i ett hus..


4. Hur länge har ni varit tsm? efter denna månaden 6 månader ett halvår! <3


5. Är du verkligen verkligen kär i honom jaa! han är det ENDA som kan göra mig glad när jag är nere! han är mitt allt älskar honom otroligt mkt! <3


6. har han magrutor? yes yes.. ;)


7. vilken skola går du på? Bollebygdskolan


8. hur många barn ska du ha när du blir stor? har iiiingen aning..


9. vill du bo i stan/landet? landet med MASSA djur :D


10. Favvo sport? Ridning såklart


11. Favvo mat? vet inte.. 


11. Hur många seriösa förhållanden har du haft? tre med det jag har nu varav två som funkat det jag har nu8 och mitt första men det som kom emellan va inte bra!


12. vad hette dom killarna? Fredrik va den första sedan Danne och nu Kevin..

men måste tillägga att det är gammal och förflutet så vrf undrar ni min fråga till ER!

 

13. hur länge har du ridit? sedan jag var liten


14 .Bästa kompis? vad som en händer Anna <3

 

15. nämn en söt "yngre" tjej som du känner? eh.. 


16. en bra gammal låt? oj..

 
17. Hur många hästar har du haft/ridit? ett antal ^^

 

19. Är det din egna häst? vilken menar du?


20. Hur gammal är du? 13 fyller 14 detta året! 

 
24. Bor du i skåne?  nej men vi har en lägenhet där!

25. Vad fick dig att börja blogga? min kompis bloggade och då startade jag min första blogg moaridingsport men under den tiden hände det mkt i mitt liv och då orkade jag inte blogga så jag tog bort den och nu fick jag tebax lusten! 

vissa frågot är borttagna... 

 
 


Kommentarer
maria

Fin tjej

2013-02-15 @ 21:51:09
klara

:D

2013-02-15 @ 22:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0