väntar!

mamma är såååå seg.... slutade kl az3 och hon har fortafarande inte kommt -.-
vet inte om jag kommer kunna blogga ikv eftersom att det har hänt ngt med vårat intrenett... blir så trött på skiten!
blir iallafall en till kväll inlåst på rummet! Gjorde två omprov idag Biologi och Kemi godkänd i båda två! Glad Moa! 
Bra betyg=bra jobb=bra pengar=fina hästar=fina rundor på tävlingar=pengar= tummen upp! 
haha! :D 
Jag och anna käkade ju pizza idag.. måste säga att jag ångrar det asså pizzan men det var ganska skönt att va med anna ensam och ha sådär kul som vi brukar (fast det inte riktigt blev så) men endå! 
Det va liksom lite mysigt! Blir inte Kevin idag.. :(  men Quittra imorgon tror jag ska rida en riktigt lååång sväng på henne hon behöver det och jag med! Komma ut och tänka på lite annat! 
Det kan nog vara ganska bra! Även om jag inte skriver så mkt om det som har hänt eller visar att jag är ledsen så bränner det inombords så jag behöver/villl verklogen bara komma bort från allt en timma eller två.. 
skulle gärna åka bort ett längre tag bort bort bort från allt! men probblem är till för att lösas att fly är inget alternativ.... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0