Bloggen...

Jag tänkte prata lite om vrf jag bloggar.. 
jo först och främst så blev jag inspererad av min kompis som kom väldigt långt! (hon har lagt ner nu)
Men jag ville endå inte skaffa blogg för jag tyckte att det var nästan som att skriva ut sig. Men hon tjatade på och mig tillslut så testade jag och då skaffade jag moaridingsport.blogg.se men det hände så mycket under det året så jag tog bort den och lusten kom tillbaka så då skaffade jag denna! Och jag skriver för att jag tycker att det är ganska kul att dela med mig av tankar och åsikter.. berätta för anndra vad man tycker och tänker, men sammtidigt har jag alltid varit den personen som håler allt inom mig.. Jag vet inte riktigt hur det hänger ihop så jag ber inte er förstå heller! hehe ^^ 
Och sedan tycker jag att det är kul att se hur bloggen växer för det gör den! Det är riktigt kul faktiskt att det går så bra! :D Och joo det händer mig med att det blir en del elaka kommentarerer.. men jag har lärt mig att inte ta åt mig det, En elak kommentar låter mig inte sänkas! Det är klart att jag blir lite paff för jag förstår inte hur man kan ha hjärta att kommentera elakt på någons blogg som någon kämpar *röven* av sig med,
 Läger ner tid och timmar på arbete med inlägg header och massa annat kul! För att någon sedan ska komma och skriva elaka saker på den! Tycker man inte att någons blogg är bra nej då behöver man inte skriva något över huvudtaget! Vissa skriver på bloggar hur mycket ni hatar dom men endå så fortsätter ni kolla?! wahh?? 
Detta gäller ju inte bara min blogg utan allas! Det finns ingen blogg som inte har några elaka kommentararer! Men alla bloggare där ute i världen ta inte åt er! Det som gör er starka det är när ni får dessa elaka kommentarer och sedan bara skiter i det för ni bevisar för er själva att ni inte tänker lägga ner er så lågt som till deras nivå! Och det är stort mina damer ( och pojkar ) hihi ^^
puss o kram! nu ska jag dusha och sedan drar jag mot skype! ;) imorgon blir det Kevin (honey) <3 <3 


Kommentarer
Klara

Vist är dom!! :D <3 Och du också!! <3 kram

2013-01-01 @ 23:47:03
Klara

så sant! <3

2013-01-01 @ 23:55:06
jennie

Mitt självförtroende blir starkt genom att läsa din blogg!!!! älskar din blogg och ser upp till dig jätte mycket du är bättre en alla anndra bloggare! tack!!

2013-01-01 @ 23:58:21
lisa

Grymt skrivet! Du är en stark person och kommer bli en känd bloggare! :D puss o kram!!

2013-01-02 @ 00:20:28
nora

du är bäst moa ser verkligen upp till dig! <3 kram och ha det bästa året nu!! <3

2013-01-02 @ 11:29:02
nora

hej hej ville bara säga att din blogg är den bästa jag någonsin har läst!

2013-01-02 @ 11:43:33
nora

hej hej ville bara säga att din blogg är den bästa jag någonsin har läst!

2013-01-02 @ 11:43:41
jonna

Tycker din blogg är fin diggar headern! När kommer årets nya?
Bra inlägg och fina bilder du kan komma långt Moa du är ju bättre en kissie och blondin bella och nellie berntsson och så!

2013-01-02 @ 11:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0