Give & take…right??

Kommentera inte min blogg om du inte har ngt bra att säga..
Jag tar inte åt mig av "dina" smutsiga kommentarer om det är det "du" vill... Helt seriöst tror du att jag tillåter att ngn lite plutt springer runt och trampar på mig? näe! Så om jag och min blogg stör "dig" så himla mycket så är det ingen som tvingar dig att kolla den har fått ganska mycket kommentarer av sig nu men dom tar jag bort och dom publiceras inte så vem spelar du för? Lägg av ni gmn! ;) Do what you want but I do not take me shorty...


Kommentarer
Klara

bra låt ingen vara taskig mot dig gumman!

2013-01-02 @ 23:07:33
Linda

Känner inte dig men tycker verkligen att din blogg är as bra!

2013-01-02 @ 23:08:50
Sara Hermansson

Söt blogg!

Det skulle vara jättesnällt om du kollade in på min blogg! & kanske lämnar en kommentar om vad du tycker om bloggen, vad man kan förbättra eller lämnar ett tips. Kram! :)

2013-01-03 @ 01:36:49
URL: http://sarahermansson.se
Hanna

Go girl!! <3 :D

2013-01-03 @ 20:37:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0