Hej!! I'm baaaaack!!! <3

Heellooooo!! Nu är jag frisk och kan fortsätta blogga men enda skillnaden är att från och med NU kommer jag blogga dubbelt så mkt som innan och i eftermiddag kommer jag dra i gång en STOOOR sak som kommer ut på bloggen och ja jag har fuskat och till och med redan börjat lite i smyg men nu kommer allt ut iallafall och ni får ta del av det! Det har såklart hänt väldigt mycket saker under tiden jag har varit sjuk och bland annat så har vi kommit fram till att Quittra ska jag börja träna och tävla så fort Februari månad kommer! Kram på er!! <3
 


Kommentarer
Denize

Fan vad gött att du är tillbaka!! <3

2013-01-31 @ 20:30:46
ida

KÖÖÖÖÖÖR!!!!

2013-01-31 @ 20:31:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0