Lite bilder från dagen! :D

Hejsan! Vaknade med lusten att helt plötsligt åka till stallet! Kändes bra att känslan kom tillbaka! :D glad Moa! Så jag va där och kollade när tjejerna red idag och lilla Buster var med också! (Lisas hund) Jag vet att det inte är bra kvalite på bilderna men taget med mobilen och dåligt ljus i ridhuset! Sry!! <3 Men känslan att vara där och känna doften av häst och pussa dom goa små näsorna var underbar!! Jag tror inte att jag har förstår hur mycket jag har saknat hästarna och tjejerna som är i stallet förens idag när jag träffade dom! 
men nu blir det MER tid i satllet så mycket som jag hinner ska jag försöka hinna med iallafall! 
 
 
e
 
 
 
 
 
                                   Och vilken go kram man fick av lillebroshan när man kom hem! awwii!! <3 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Molly

Fina bilder! :D

2013-01-03 @ 20:37:57
Hilda

söt hund! Söta bilder söt blogg!

2013-01-03 @ 20:42:24
nora

fina bilder! är det fin bror gud vad söt! :) <3

2013-01-03 @ 20:46:31
Lydia

har du ett skäcksto som heter bianca? :)

Svar: nej det har min kompis Alma som har gjort designen och då blev det ngt fel! Men hon bloggar inte längre! vrf undrade du om man får fråga ;)
Moa Nilsson

2013-01-03 @ 21:23:13
URL: http://svettfux.blogg.se
Jossefin!

hej kan du lägga ut bilder på vilka salvor och produkter du andvänder? kram!

2013-01-03 @ 21:44:08
Kajsa

Fina bilder! :D

Har btw dagens blogg i våran blogg, gå in och anmäl dig, enkla regler! :D

2013-01-03 @ 22:04:14
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Sofia

Hej Moa jag vill bara tala om att du är min idol för att jag älskar din blogg verkligen! Du är så fin söt och snygg och får säkert alla killar på dig och du och Kevin är jätte söta tillsammans så håll det! håll i honom hårt för jag kan tänka mig att tjejerna springer efter honom med!
Men hur som hällst så när kommer den där videon om puberteten? :)
Ha det bra kram!! (vore kul om du svarade på denna)

2013-01-05 @ 11:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0