Power Nowis! <3

Tjaaabaaaaa!! Har kommit hem efter en grym dag med Tess och Nowa och Sagaro ;D 
Nowa studsade fram genom skogen! Pigg ponny! yes yes...
Hon bockade och kickade och skuttade och allt vad man nu kan göra! Jag satt kvar iallfall men jag fick inte stopp på henne när vi hade börjat galopera hahaha! gos ponnyn! Hon är för underbar! Tyvärr så blev det ing bilder men det får bli några anndra fina och sedan så hade jag fått en kommentar som jag inte publicerade för hon ville inte det men jag känner henne och du vet vem du är gumman! Men hon frågade om jag kunde lägga ut en bild på alla ridkläder och skor jag hade och jag fick lite probblem med det för det är ganska mycket så därför tog jag bara det som var hemma oss mamma men jag kan skriva att jag har tre hjälmar endast två av dom är med på bilden men det blir för bökigt annars! Och ett oar kängor från HV-Polo. Några ridbyxor och jackor och allt jag vet inte ens rikitgt vad jag har hemma oss mamma men detta är det som är oss pappa iallafall! Ni ser ju vad det är.. :* <3
 
 


Kommentarer
Anonym

fint!

2013-01-07 @ 21:59:39
Klara

shit va mkt! ;)

2013-01-07 @ 21:59:57
lollo

nice! Snygga kläder! älskar din blogg och underbart snygg kille ;)

2013-01-07 @ 22:04:27
Nadja

snyggt!

2013-01-07 @ 22:05:44
Mg

Snygg hjälm med rosett där bak!!!

2013-01-08 @ 10:09:04
Johanna

Låter kul! grymt med bra fart! :D

2013-01-08 @ 16:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0