Provridningen!..

Hejsan mina små godningar! Nu har jag nästan precis kommit hem från provridningen! Och vilken ponny.. 
Jag vet inte vart jag ska börja.. men hon heter Quittra hon är ganska liten fast endå inte! Jag tycker om henne jätte mycket och det kändes as bra! Vi testade även att rida ut en sväng efter att jag hade testat henne i padocken! Och det gick jätte bra hon var piggare ute men även i padocken men ute så "taktade" hon och jag tycker att det är underbart när man känner att hästen VILL framåt! Och nu ska jag bara lägga upp fördelar och nackdelar och sedan tar jag ett beslut tillsammans med mamma och pappa! :D <3 
 


Kommentarer
sandra

låter ju as bra!

2013-01-06 @ 18:54:44
nora

like like! Sånna ponnysar är bra! Go go!

2013-01-06 @ 18:58:08
Emmy

Roligt! Ska ni köpa eller låna?

2013-01-06 @ 19:12:21
URL: http://mliandersson.se
Hanna

verkar ju jätte bra!

2013-01-06 @ 19:31:46
Svea

Spännande!! :-) hur kändes det att rida en mindre häst?

Svar: det kändes riktigt kul! :D saknat den tiden!
Moa Nilsson

2013-01-07 @ 00:40:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0