remember this horse? :3

Imorgon bär vi av till Gesebol för att hälsa på min gosii..
Den lilla shettisen som jag red in för ett bra tag sedan! Men nu ska jag hälsa på henne och Tess (ägare) har sagt att hon var galet pigg! Så jag Tess Nowa och Sagaro tar oss en redig tur imorgon! Längtar!
En sak..

jag vet att jag är "stor" för shettis så ni behöver inte säga det! Men jag säger med handen på hjärtat att ja jag är 13 år jag väger 39 kilo och JA jag är 150 cm jag vet att jag är alldeles för stor men Nowa visar inga tecken på ryggont och hon hade inte rusat upp för backarna efter Tess och sagaro om hon hade tyckt att det va ett probblem dessutom har hon öronen framåt hela tiden under tiden jag sitter på henne och går med raska steg framåt! Hon tycker att det är kul! Jag rider henne då och då för att det är svårt att hitta ngn som KAN rida henne. Hon är inte som alla anndra! Man måste kunna hennes knappar, oh det kan ta ett tag innan man hittar dom och då kan man inte vara förliten för hon ÄR svår! Men som sagt hon tycker att det är as kul! (oooj vad många heaters jag fick nu!) :* men ni känner inte Nowa och det gör jag så har ni inget vettigt att kommentera så kommentera inte och era "elaka" kommenterer publiceras inte! 

Denna bilden är tagen i höstas! 

 

 



Kommentarer
Molly

söt

2013-01-06 @ 20:31:18
indra

aaww!! älskar shettisar nej du är absolut inte förstor!!

2013-01-06 @ 20:31:52
Evve-Normal is boring!

Veckans Blogg är dragna, glöm inte kika in och se om du är en av dem ----> http://evvesliv.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment
OCH GLÖM FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE ATT ANMÄLA DIG IGEN :)

2013-01-06 @ 22:23:05
URL: http://evvesliv.blogg.se
Linda

as söta flickor! diggar din blogg!

2013-01-07 @ 01:05:44
Emmy

Nääää.. Du är INTE för stor! Jag har haft ett helt gäng med såna småttingar och vet vad dom går för och vad dom orkar!

2013-01-07 @ 20:56:21
URL: http://mliandersson.se
annie

fin! Din häst? :D

2013-01-08 @ 23:11:24
URL: http://annieelise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0