Somnade tillslut...

Jag somnade tillslut igår men vaknade precis av min lillebrors dominanta skrik när han inte får som han vill...
Idag blir det stallet kul! :D Och det närmar sig dagen det blir provridning i *HEMLIIIGT* Men jag är såå glad! Få en chans att hitta tillbaka till den där känslan när man går och lägger sig att imorgon när bussen släpper av mig nere vid bron så går jag raka vägen upp till MIN ponny tar in den och rider MIN MIN!! Min ponny som aldrig åker iväg från mig som jag har i många år rider när jag vill vart jag vill! Tra hand om den ger den kärlek och masa gos! Jag saknar det! Det blev ju inte samma sak med Rory fast det va ju så jag ville att det skulle vara efter hyres-tiden som va i 6 månader men jag blir stressad om jag endast får ha hästen kort tid för det är så mycket man vill hinna med man vill lyckas! Så nu ger vi det eventuellt en ny chans! <3 kram på er nu blir det frukost med the family! ;)
(bilden är på mina 2 första små pollar Bellis o Nowa)



Kommentarer
Klara

Sv: Bara bra med mig!
Vad händer idag då?
Kram på dej!

2013-01-04 @ 10:53:54
URL: http://photoplanet.blogg.se/
MG

Fina hästar<3 hoppas det blir en ny häst då:-)

2013-01-04 @ 13:13:57
cornelia

Fin blogg! :)

2013-01-04 @ 16:13:57
URL: http://www.corneliaphotoblog.blogg.se
Loise

söta ponnys underbar blogg!

2013-01-04 @ 22:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0