Svar till din kommentar Jossefin! :D

Hejsan ja fick ju denna kommentaren..
 
Och ja det kan jag väll eller jag lägger ut bilder från det jag rekomenderar! ;D
1. Detta är en av mina favoriter och det är en body-lotion som luktar smultron! Nom nooom!! :3 Finns att köpa på Hm och Body-shop! ;)
 
2. Denna är väldigt bra när man har rakat benen för den luktar inget är är helt neutral (som den heter) 
0% parfym 0% färgämnen 0% parabener! Den är märkt med massa jävla olika ekologiska miljövänliga märken det kan man se på bilden och den klibbar inte och så utan torkar in snabbt! Finns att köpa på Body-shop och i Knalleland Kicks! 
 
3. En jätte bra eye make-up remover från Nivea! Luktar fräsht Sminket försvinner som ingenting och den tar även bort finnar väldigt bra! Finns överallt typ! 
 
4. Detta är det bästa för torra läppar! as bra! vet tyvärr inte vart det finns att köpa :/ men det kommer fram om man säker på Dr.Lipp! 
 
 
5. En jätte bra kräm från Nivea som man kan ta efter man har tvättat ansiktet när man ska sova (brukar jag göra) den mjukar upp väldigt bra om man är lite torr i huden! finns på Body-shop och nästan överallt!
 
6. Jätte go "kroppstvätt" med peeling i som mjukar upp det och tar bort gammal hud! 
finns på hm! Luktar as gott och lukten sitter kvar långt efter dushen! 
 
7. Likaså är detta en NY peeling som jag tycker är helt Grym även detta är en av mina favoriter! Luktar otroligt gott och finns att köpa på hm och kicks! 
 
8. Sist men min absoluta favo! Kan inte förklara den goda lukten vet inte heller vad man kan köpa denna men ser ni den så är det ett måste tjejer jag lovar att det kommer vara det bästa ni köpt! luta på mig flickor! <3 
 
Hoppas att du blev nöjd josse! ;) <3 
bjuder på denna med känner mig så otroligt smart ska lukta på en kräm och då händer detta..  tryckte ju bara lite lätt på den men SRUUT så satt det på hela nosen... -.- 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jossefin

tack Moa du är bäst! puss och kram!

2013-01-03 @ 22:58:56
Klara

tack för det grymma inlägget! Love u!

2013-01-03 @ 23:04:06
jennie

tyckte att det va rätt så gulligt med kräm på näsan.. :D

2013-01-04 @ 00:43:07
Tim

söt du är Moa! hahah!! ;)

2013-01-05 @ 11:08:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0