Till er tjejer nu dårro! (hur ser du att han är player?)

Alla har vi fallit för den charmiga killen som sedan visar sig ha flera tjejer i sitt liv. Undvik samma misstag – och slipp bli sårad igen – genom att lära dig läsa av honom.


Han är inte tillgänglig
Om en kille verkligen är intresserad av dig gör han konkreta planer för att få träffa dig. En player är bara intresserad när du är fysiskt närvarande.

Du ha inte träffat hans vänner
Om han har en hel del andra tjejer som han träffar kommer han inte att presentera dig för hans kompisar. Då riskerar han att någon polare avslöjar att du inte är den enda tjejen i hans liv. Och det skulle rubba hans spel.

Han sms:ar när ni är tillsammans
Att han inte kan slita sig från sin telefon – trots att han är tillsammans med dig – kan vara ett tecken på att han har andra tjejer vid sidan om.

Han tar samtal i ett annat rum
Om det bara händer enstaka gånger och han säger ”förlåt, jag måste ta det här”, är det ingen stor grej. Men om han alltid lämnar rummet för att svara i telefon eller ignorerar vissa samtal är det en stor varningsskylt.

Han säger att han träffade en ”kompis”
Om han säger att han var på restaurang med en kompis och du råkar veta att det är en svindyr, romantisk restaurang är det något som kan vara lurt.

Något känns konstigt magen
Ofta känner vi kvinnor på oss när det kan finnas något att oroa sig för, men är vi förälskade tenderar vi att bara fokusera på det positiva hos personen som vi har känslor för. Gå på magkänslan. Verkan han skum är han förmodligen det.


Kommentarer
nora

tack detta behöver många flickor läsa!! <3 grymt Moa!!

2013-01-05 @ 11:17:51
Tim

låter som jag.. ;) nej jag skojjade bara flickor kom och ta mig!!!

2013-01-05 @ 11:18:47
Hilda

taaaaack!!! meeeer tiiiiiips!!! <3

2013-01-05 @ 11:19:15
Klara

Sv: Åh, låter mysigt! Jag drack te ;)
Vad händer idag då?
Kram på dej :D

2013-01-05 @ 11:40:23
URL: http://photoplanet.blogg.se/
lotta

tim harru blogg???

2013-01-05 @ 19:13:05
URL: http://mittlivsombeliber.devote.com
Anonym

hahahahaha, kvinnor

2013-01-06 @ 22:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0